Laury przyznane, złoto i wyróżnienia dla przedstawicieli jagodowej branży
Pierwsze miejsce i tytuł "Złotej Innowacji FMCG" zdobyła firma Aronia Eggert za Aronia Dry Ekologiczny - wytrawny sok z aronii. Wyróżnienia przyznano: Zielono Mi Agnieszka Jarosińska za Zielono Mi Malina - konfiturę bez dodatku cukru oraz Ewelinie i Markowi Pielaszkiewicz, właścicielom marki Jagodowe Pole, za produkt Jagoda kamczacka bez dodatku cukru.
To już czwarty raz z rzędu, gdy wybitne przetwory z polskich superowoców – w tym roku z aronii, malin i jagody kamczackiej - znalazły się wśród największych marek rynku FMCG. Oto opinie laureatów.
Ten produkt powstał na wyjątkową rocznicę - 50 lat aronii w Polsce i w naszej rodzinie. Czasem myślimy, że innowacja to rocket science, a to często po prostu dobry pomysł na coś nowego - dostarczenie zdrowych, naturalnych produktów odpowiadających na potrzeby konsumentów. Nasz wytrawny sok to alternatywa dla osób, które nie piją alkoholu, a chcą uczestniczyć w ceremoniach, toastach w jakże zdrowym wydaniu - mówił Paweł Eggert, Aronia Eggert, zdobywca tytułu "Złotej Innowacji FMCG.
Jagoda kamczacka bez dodatku cukru to produkt naturalny, bez konserwantów i dodatków. Chcemy, by konsumenci mogli sięgać po zdrowe, lokalne przetwory przez cały rok. Za każdym przetworem stoi człowiek - jego pasja, praca i odpowiedzialność za to, co trafia do słoika - powiedzieli Ewelina i Marek Pielaszkiewicz, Jagodowe Pole.
To wyróżnienie ma dla nas ogromne znaczenie - świętujemy 10-lecie firmy i 16. nagrodę. Klienci coraz częściej sięgają po produkty proste, naturalne i regionalne. Nasze konfitury bez dodatku cukru zawierają 130 g malin na 100 g produktu - to jakość, która broni się sama - mówili Agnieszka Jarosińska i Tomasz Falczewski, Zielono Mi.
Konkurs "Złote Innowacje FMCG & Retail" wyróżnia produkty, które łączą nowoczesność, wysoką jakość i odwagę w kreowaniu nowych trendów. O zwycięstwie decydują konsumenci, co nadaje mu wyjątkowy wymiar.
Źródło: polskiesuperowoce.pl
