Dozownik do borówek
Ktoś powie, że dozownik do pakowania borówek to żaden wynalazek… Niemniej dopiero teraz wpadli na niego Amerykanie. Konsumenci będą mogli dzięki niemu samodzielnie napełniać biodegradowalne kubki w trzech różnych rozmiarach z chłodzonego zbiornika o pojemności 3 kilogramów. Urządzenie LIVIE ™ stworzono na potrzeby sprzedaży odmian z grupy Sekoya®.
Czy pomysł ten zwiększy sprzedaż owoców?
Amerykanie przekonują, że dodanie czynnika swego rodzaju zabawy dodatkowo zwiększa sprzedaż borówek. Ponadto zmniejsza liczbę opakowań w obiegu, a konsumenci kupują je bez kontaktu z owocami. Maszyna przyciąga wzrok w supermarketach, kinach, stacjach benzynowych i sklepach spożywczych. Urządzenie jest proste i łatwe w czyszczeniu.
Jest to również ciekawy pomysł na biznes w Polsce z punktu widzenia produkcji podobnych dozowników. Spożycie borówek w Polsce jest duże, a tego typu urządzenia, jeśli wierzyć Amerykanom, dodatkowo zwiększyłyby sprzedaż. Czy faktycznie byłoby tak, jak twierdzą specjaliści od marketingu? Dajcie znać w komentarzach.
źródło: www.fruitlogistica.com