Polskie stoisko na Freskon 2025Aronia Eggert
StoryEditorFreskon 2025

Promocja marki - czy udział w targach międzynarodowych to dobry pomysł?

01.05.2025., 07:00h

W minionym miesiącu w greckich Salonikach odbyła się konferencja Freskon. Zaprezentowały się tam także polskie firmy. Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa stoisko narodowe na tym wydarzeniu współorganizował już po raz czwarty. Czy jest sens uczestnictwa w takich wydarzeniach? O tym poniżej.

Relacja filmowa z Freskon 2025

Zapraszam do obejrzenia materiału filmowego przygotowanego przez polskiego wystawcę na Freskon 2025, firmę Aronia Eggert. Materiał wypełniony jest ciekawymi wywiadami i opiniami na temat znaczenia promowania polskiej żywności i rodzimych marek na zagranicznych rynkach:

Freskon 2025 – polskie firmy obecne w Grecji

Na polskim stoisku współorganizowanym przez KOWR z Ambasadą RP w Atenach oraz Grecko-Polską Izbą Inwestycji i Handlu swoje produkty zaprezentowało 10 przedsiębiorców branży owocowo-warzywnej. Promowane były m.in. świeże jabłka, gruszki, owoce jagodowe, aronię i przetwory z aronii, owoce liofilizowane, pieczarki, paprykę i inne warzywa oraz przetwory z grzybów leśnych.

image

Polscy przedstawiciele na Freskon 2025

FOTO: gov.pl

W uroczystym otwarciu stoiska narodowego 10 kwietnia br. udział wzięli Michał Kołodziejczak – Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Konstantinos Tsiaras – Minister rozwoju rolnictwa i żywności Grecji, Jan Szopiński – Zastępca Dyrektora Generalnego KOWR oraz Wojciech Ponikiewski – Chargé d’ affaires a.i. Ambasady RP w Atenach.

Targi FRESKON zaliczane są do największych wydarzeń branży owocowo-warzywnej w regionie Bałkanów i Europy Południowo-Wschodniej i cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem firm z branży, także polskich. Wśród importowanych do Grecji z Polski owoców i warzyw największą popularnością cieszą się: świeże jabłka, pieczarki oraz pomidory.

Źródła: gov.pl, Aronia Eggert

01. maj 2025 07:02